top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoradrndanatripu

Odkud pocházejí fotky na blogu?

Aktualizováno: 11. 6. 2019

Všechny fotky, které zde vidíte ze zahraničí jsem fotila já osobně, nebo mí přátelé se kterými jsem danou zemi navštívila. Ilustrační fota na pozadí, nebo u příspěvků pocházejí z Velké Británie, konkrétně z Brightonu, Londýna a okolních částí. Slavila jsem tam své 18 narozeniny a byl to pro mne jeden z nejúžasnějších výletů. Poprvé jsem letěla. Poprvé sama v cizině." Představte si to největší vzrušení. Tu volnost a odhodlání, prožít ten nejlepší týden v životě,"to mi dopřála moje nejlepší kamarádka.

Tímto příspěvkem tedy považujme blog za zahájený! Na Anglii mám nádherné vzpomínky. Byla to jedna z těch nejlepších věcí, které mě v životě mohly potkat.


" Představte si to největší vzrušení. Tu volnost a odhodlání, prožít ten nejlepší týden v životě"


Já jsem člověk, který s sebou vždycky musí mít všechno. Proto pro mne bylo téměř nemožné sbalit se pouze do palubního zavazadla a miniaturního batůžku.


 

Klára-Anna Tomek....a já:) (BFFka)

Jak jsem si zabalila do palubního zavazadla?

Překvapivě jednoduše! V létě jsem si vytyčila cíl. Koupit si hezký, malý palubní kufřík. A tak jsem také učinila. Přišlo mi naprosto nemožné, naskládat všechno do tak malého prostoru na týdenní pobyt, tisíc kilometrů od domova. Všechny věci které jsem s sebou měla byly:

- spodní prádlo

- dva páry kalhot

- hygienické potřeby ( nezapomínat na fakt, že v letadle kontrolují obsah tekutin, nesmí přesáhnout objem 100 ml)

- pyžamo

- ponožky (samozřejmě stejně jako u spodního prádla, na každý den jiné a jedny navíc)

- několik triček a jedny šaty

- na sobě jsem krom kabátu, kožené bundy a mikiny, měla ještě dvě trička :D

- jedny boty ( hlavně do deště, mám narozeniny v listopadu, tak jsme s tím počítaly 2x)


 

Batůžek:

- ten obsahoval veškerou elektroniku ( nabíječky, adaptér, telefon, sluchátka)

- taštičku s doklady

- peněženka s částí peněz (tip: peníze vždy děl na dvě části, po případném odcizení, nebo ztrátě jakéhokoli zavazadla, nedojde k tomu, že zůstaneš bez peněz)

- a samozřejmě láhev na vodu a jídlo:)

 


31 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page