top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoradrndanatripu

Tyrolsko - "Landhotel Wolf"

Jak jste jistě správně pochápali, mrkneme se dnes na zoubek hotelu, ve kterém pracuji!:)


 


land HOTEL?

Spíš než o hotel se jedná o penzion, tedy alespoň dle mého názoru. Rozloha Landhotelu Wolf není totiž nijak závratná. Nachází se v něm patnáct pokojů, otevřená jídelna propojená se zimní zahradou, kuchyně, spižírna/sklep, prádelna, sauna, půda a posilovna. V pravé části hotelu je vyhrazena privátní část pro majitele. Ten tam bydlí. Jeho žena a sedmiletý syn žijí ve vesničce opodál. Syn je v hotelu od pondělí do čtvrtka. Musím tedy říct, že jsem ještě s malým Samim nedokázala úplně prolomit ledy. Nekomunikuje. A když náhodou něco řekne, mluví tak rychle a nesrozumitelně, že nemám šanci. Ich kann nicht verstehen! Protočí oči a jde dál!


Hotel stojí od r. 17...set...něco.. Takže velmi stará budova, která je samozřejmě po kompletní rekonstrukci. Dříve to bývala restaurace, která sloužila především v zimních měsících běžkařům při zdolávání náročných tras. Což teda nechápu! Ne fakt, že to byla restaurace. Ale běžkaře. Jako neberte mě špatně, mají můj obdiv. Ale na mě je tento sport příliš....plochý...


Posilovna

Tato místnost se stala mým druhým...teda, vlastně třetím, možná čtvrtým domovem! Rozhodla jsem se neakceptovat současný stav svého těla, a tak se tam se svým odrazem potkávám dennodenně. :) Několik strojů mě nechává chladnou. Až na jeden. Veslující simulátor. Tohle zní trošku jako zaklínadlo, tak to do příště vygooglím. Každopádně tahleta věc a karimatka bohatě stačí.


Sauna

Na rozdíl od předchozí zmíněné místnosti jsem tuhle ještě nenavštívila. A to z jediného prostého důvodu. Nenávidím sauny. Každopádně se jedná o takové ty domácí skládačky - dvě dvou sedačky, jedna parní a druha infračervená. Myslím. Jinak vše čisté, nové a je zde možnost po saunování vyjít ven na nádhernou uzavřenou terásku, obehnanou kamennou zdí s výhledem na hory. A to má něco do sebe.


Květiny

Co mě na hotelu zabíjí, jsou kytky. Jsou všude. Krásné, ale smrtící. Protože každá ta maličká rostlinka potřebuje v těchto vedrech tak 6l vody. Jen si to ve svých hlavinkách sesumírujte. 6l x miliooon. Každý balkón je ozdoben truhlíkem s nádhernými muškáty. Muškáty, jak je známo, jsou velmi delikátní obyvatelé půdy, do které je velmi delikátní pěstitelé s radostí zasazují. Ovšem tito delikátní pěstitelé nemají nejmenší podíl na jejich další údržbě. Takže já se ptám rakouští občané, PROČ?!! Proč máte u každé značky stromek, za každou cedulí truhlík a u každého patníku popínavku? Ale to nevadí. Je to přece jen krásné. A člověk si pak v posilovně může odečíst deset minut z kardia a ruce, pff hotovej Schwarzenegger!


Kola

Vzhledem k tomu, že je pan Esko vášnivý nadšenec do kol, je zde možnost pro všechny hosty, a k mému velkému potěšení i pro mě, si kola bezplatně zapůjčit. Udělala jsem to jednou. Zřejmě také naposledy. Ono se totiž může stát, že se během dne budete chtít třeba i posadit. A to po celém dni na kole může být problém.


 

Pro dnešek mámo hotovo. Budu se těšit zase v úterý. Zaměříme se na kufry! Teda konkrétně na ten můj. A na tašku s batohem. A na ledvinku. Zkrátka a dobře na to, co si s sebou vzít a co rozhodně nechat doma! Těšte se!



Bis bald!

29 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page